  • Data: 2002-08-22 15:41:17
    Temat: Re: Proszę
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3D64D813.EC2486FA@astec.pl...

    > To nie jest ten tor, to są tylko odbiorniki.
    > Ale producenci nośników i urządzeń kopiujących już płacą tantiemy.

    A producenci radioodbiornikow i telewizorow nie. Choc gdyby nie
    stacje radiowe i telewizyjne, nikt by ich urzadzen nie kupowal.

    > Wcale nie inny temat. Czy myślisz, że zamknęliby Napstera czy też sieci typu
    > Kazaa itp. gdyby telekomy płaciły tantiemy i twórcy na tym zarabiali?
    > A tak to wychodzi, że telekomy - między innymi - zarabiają na piractwie.

    Mozesz nagrac koncert na video i odtworzyc go publicznie. I to Ty bedziesz
    mogl miec klopoty z tego tytulu. Czyli producenci odbiornikow z mozliwoscia
    nagrywania rowniez sluza piractwu wg Ciebie.

    > Oderwane od rzeczywistości? Chcesz powiedzieć, że jakiś telekom mógłby brać
    > drożej ale jest tak łaskawy, że tego nie robi? Buacha cha cha cha !!!

    Prawo rynku i konkurencji.
    Smieszne to jest dla kogos, kto tego nie rozumie.

    > A co do TP SA to jest uznana za podmiot dominujący. Jakakolwiek podwyższa cen
    > musi być zatwierdzona przez Urząd, więc kto tu jest oderwany od rzeczywistości

    To fakt. Ale w rzeczywistosci wszystko daloby sie zalatwic. Nie wiesz o tym?

    > Zobacz sobie na http://www.elita.pl/arek/o_mnie.htm

    Super. HTTP 404 Nie znaleziono ...

    > Nie - realistyczna wizja świata. I dlaczego nie miałoby być tak źle?
    > Uważasz, że właściciele portalów będę do końca życia dokładać ze swojej
    > kieszeni i innych zysków, dziesiątki milionów złotych by utrzymać dla Ciebie
    > darmowe usługi i napychać kasę telekomom ?

    Portale maja swoje zrodla finansowania. Tak jak i ja, utrzymujac swoja strone.
    Jesli mnie na to nie stac, zamykam serwis, jesli wprowadzam oplaty licze sie z
    ryzykiem takiego posuniecia.
    Moze powstana platne dzialy o specyficznej zawartosci, wiekszosc informacji
    dalej bedzie darmowa. Przyklad: TVN i TVN24.
    Od dawna istnieja platne serwisy np erotyczne, czy bigbrotherowskie i nic
    wielkiego
    sie nie dzieje.

    > Oczywiście, że trzeba zapłacić. Za stworzone w nim treści także ktoś musi
    > płacić i niedługo zaczniesz robić to każdy internauta jeśli telekomy nie
    > zaczną w końcu płacić tantiem tak jak to powinny robić.

    Zaczna. A razem z nimi Sony i Philips bedzie placil polskim nadawcom.
    A Netia bedzie mi placic za mojego bloga, a Tobie za strone pt. 404.

    GreG