  • Data: 2002-08-22 18:39:51
    Temat: Re: Proszę
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3D651A93.43AC9BC5@elita.pl...

    > Nikt nie będzie w nieskończoność wyciągał swojej kasy by "sponsorować" innych.
    > To interes a nie działalność dobroczynna...

    To dlaczego w ogole powstaly ?

    > W Japonii telekom DoCoMo płaci dostarczycielom treści 75% (sic!) - czy też
    85% -
    > z osiągniętych wpływów wygenerowanych przez dany serwis.

    Ktory serwis? A mnie tez zasponsoruja?

    > Powiedz mi - czy Ci Japończycy w telekomie to tacy durnie czy też może
    > dostrzegli coś czego nie potrafią zrozumieć inne telekomu? A mianowicie to,
    > że opłacenie dostarczycieli treści najzwyczajniej w świecie... OPŁACA się!

    Komu sie oplaca? Na pewno nie dostawcy internetowemu. Czy uwazasz, ze klapa
    Areny, czy Ahoj przyczynila sie do spadku zainteresowania internetem i zubozenia
    jego tresci? Czy przez to dostawca ma mniej klientow? Czy kazdy internauta
    korzysta
    z portali? Nie. Wiec ilu?
    Na jakiej zasadzie i kto komu mialby placic? Netia Onetowi? Ile? Tepsa Elicie.pl
    ?
    To jest utopia...

    GreG