    From: day <t...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Date: Thu, 10 Nov 2005 17:18:37 GMT

    Przemek R... wrote:

    > ja pierdole, wskaz sprzecznosc z moim, prokuratura podjela taka decyzje ,
    > jak sie okazalo blednie, i teraz
    > za to zaplaci.

    jezeli pisze sie artykul nt prawa, to wypada nie mieszac termninow
    prawniczych z literackimi.

    Czy chodzi o postanowienie prokuratora?

    Oczywiscie jako nadworny pajac psp. mozesz o tym nie wiedziec.

    > rozmawiamy cwoku glupi o tekscie ktory czytalismy, wiec co tu do klamania?

    Tekst jest napisany bezmyslnie i powtarza bez weryfikacji.

    To, ze ktos cos mowi idiocie z redakcji, nie oznacza ze to prawda.

    > nie glupia dziwko, jak jest oczywistym napisalem po przecinku .

    wiec co jest oczywiste?