  • Data: 2005-11-10 16:21:21
    Temat: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Od: day <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > ja pierdole, firma przeciw prokuratura, decyzji o popelnieniu przestepstwa
    > przez firme w postaci uzyskania oprogramowania droga nielegalna. PUK PUK,
    > HELLOU, JEST TAM KTO?

    Chyba jednak nikogo nie ma w twojej glowce. Prokuratura podjemuje
    DECYZJE, a w dodatku o popelnieniu przestepstwa.

    > bo zabrano im oprogramowanie sprzet i gotowe projekty ktore mieli zlecone.
    > Badz laskaw przeczytac tekst ponownie.

    Nie klam. To jest domyslnie tylko niezweryfikowana wersja ktora burakowi
    dziennikarskiemu podano. Slyszales kiedys o dwoch stronach medalu? A o
    trzech?

    > jest oczywistym ze stracili zarobki,

    oczywistym w jaki sposob? Ze znalazl buraka z gazety ktory pisze bez
    myslenia?

    nie wystarczy.