  • Data: 2002-08-07 02:00:14
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiem. Czlowiek zapytal jasno i to dwa razy. Dla mnie to pytanie jest
    bardzo precyzyjne i jednoznaczne. Sam sie zastanawiam.. OR'ow jest mnostwo.
    IMHO korzystanie z nich jest jak najbardziej legalne i nie grozi zadnymi
    konsekwencjami. Oczywiscie o ile smtp nie zostanie zapchane przez takiego
    user'a spamem lub przesylkami z zalacznikami binarnymi o znacznej wadze. W
    takim wypadku sadze, ze administrator moze oskarzac user'a o zmniejszanie
    wydajnosci systemu co w sytuacji kiedy nie posiadamy tam oplaconego konta
    byloby juz nieszczegolne. Podobnie jesli konto posluzy do wysylania maili o
    tresci powszechnie uznawanej za obrazliwa lub wrecz nielegalna. W kazdym
    innym wypadku sadze, ze korzystanie z OR'a jest legalne. Aczkolwiek
    prawnikiem nie jestem wiec jest to tzw. non-authorit. answer ;)