  • Data: 2002-08-06 19:36:50
    Temat: Re: Korzystanie z "publicznych" serwerow
    Od: i...@p...onet.pl (Igo) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr 'VaGla' Waglowski (v...@v...nospam.pl) napisales:

    > Pytanie jest nieprecyzyjne. W zwiazku z czym nie potrafie udzielic
    > jednoznacznej odpowiedzi... Widze wrecz pewna sprzecznosc w nim - czy jest
    > przestepstwem, jesli nie popelniam przestepstwa... Jesli niepopelniasz
    > przestepstwa - nie jest to przestepstwem ;)))

    Nie polepelniam przestepstwa wysylanym mejlem... Ani nie naruszam
    netykiety... Ale nie wiem, czy korzystanie z serwera, do ktorego "nie
    mam uprawnien" jest legalne...

    > :)) Wiecej o zawilosciach prawnych korzystania z Sieci mozesz znalexc u
    > mnie; adres w stopce ;)

    Aaaa! Wiec to wszystko dla reklamy? Udajesz, ze nie rozumiesz? ;>

    --
    +-=< Igo >=++=( http://CodersWorld.net )=+=< igo[at]igo.prv.pl >=-+
    UWAGA! Prosze odpisywac TYLKO na mail z sygnaturki (linia wyzej).