  • Data: 2007-03-14 20:48:09
    Temat: Re: Problem z butami
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hautameki napisał(a):
    > A ty się naucz pisać używając polskich znaków,
    Umiem pisac z plliterkami. Ale nie uzywam ich z kilku powodow:
    a) przyzwyczajenie
    b) nie zawsze mam dostep do kompa, na ktorym moge pisac plliterkami
    c) nie zawsze mam dostep do kompa, ktory poprawnie wyswietla plliterki
    d) czasami znajdzie sie jakis 'geniusz' cytujacy moja wypowiedz, ktory
    ma zle skonfigurowany czytnik i jakby moje wypowiedzi byly z
    plliterkami, to pojawia sie krzaczki
    > Nieomylny badzio, który nigdy ortografa nie
    > walnął, wolne żarty !!
    Szczerze? Orty strzelam rzadko. Aczkolwiek zdarza sie, jak kazdemu. Ale
    zle zrozumiales moja uwage. Jakbym chcial Ci wytknac orty, to
    zasugerowalbym zakup slownika ortograficznego a nie slownika jezyka
    polskiego. Ale obawiam sie ze nie zalapiesz, czemu napisalem o slowniku
    jezyka polskiego, wiec masz gratis porade (za slownikiem jezyka
    polskiego): "sprzedawczyk - ten kto zdradza swoj kraj, swoje przekonania
    itp. dla korzysci materialnych". Teraz juz czaisz?
    > Chyba długo czekałeś na ten moment, żeby móc błysnąć na tej grupie,
    > może zostaniesz doceniony, kto wie, kto wie..
    ROTFL
    W tym watku nikt nie blyszczy, nie wyroznia sie, poza Toba. Cala reszta
    z nas jest wyjatkowo zgodna. A rzadko sie zdarza watek, w ktorym wszyscy
    wypowiadajacy sie maja zdanie przeciwne do jednego (najczesciej autora
    watku) grupowicza.
    A teraz oddaj klawiature stokrotce ;P
    --
    badzio