  • Data: 2007-03-14 21:28:47
    Temat: Re: Problem z butami
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hautameki napisał(a):
    > Sprzedawczyk to ten kto zdradza za pieniądze. Nadrób slownikowe
    > zaległości, a potem się wypowiadaj
    > Ojj, znowu nie błynąłeś badziu, znowu klapa
    1) Wg mojej zdolnosci rozumienia slowa pisanego moja definicja nie rozni
    sie zbytnio od Twojej (Twoja jest bardziej ogolna)
    2) Uwazasz sie za madrzejszego niz slownik jezyka polskiego? Moja
    definicja jest cytatem ze slownika.
    3) Powiedz mi kogo/co zdradzil sprzedawca, ktory postapil zgodnie z
    prawem i nie wzruszylo go to iz Twoja luba zostawia rozum przez wejsciem
    do sklepu (nie potrafiles jej doradzic jak inaczej mozna sobie poprawiac
    humor niz poprzez kupowanie butow, ktore sie nie podobaja?)
    > Niedoszły student prawa?
    Ja? Boze bron.
    > Chyba więcej tu takich młodych-gniewnych.
    Z glowka ok? To Ty jestes mlody-gniewny, nie masz pojecia o przepisach i
    sie wyplakujesz.
    --
    badzio