eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo pracy COVID › Re: Prawo pracy COVID
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-network.org!aioe.org!peer02.ams
    4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: Karol <y...@j...pl>
    Subject: Re: Prawo pracy COVID
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Karol <>
    Reply-To: y...@j...pl
    Organization: Karol
    References: <1nri9i8nls3e$.1pl1pv22hz7oa$.dlg@40tude.net>
    <5f227519$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <1c5naknokcqbr.r5wssck1enq6$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 4 Aug 2020 07:52:41 +0200
    Message-ID: <1lj8kcya87w5a.gvo32cqe7wcp$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 200803-4, 03.08.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 212.91.26.193
    X-Trace: 1596520362 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17357 212.91.26.193:50394
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2306
    X-Received-Body-CRC: 1144286971
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:800227
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 2 Aug 2020 23:10:18 +0200, J.F. napisał(a):


    >> W banku kilka różnych rzeczy zdalnie robić można, bo nie tylko
    >> się klientów obsługuje. Robią telefoniczny marketing, Piszą pisma,
    >> wykazy, statystyki itp. Tak więc te 4 godziny można zdalnie dorobić.
    >
    > Roboty jest mnostwo, ale niekoniecznie dla stanowiska "kasjer".
    > Choc pewnie przydaloby sie infolinie wzmocnic.
    >
    > J.

    Przy większych transakcjach gotówkowych jeden kasjer autoryzuje transakcję
    drugiemu, ale zawsze to robili tak, ze drugi przychodził do pierwszego i
    wpisywał swoje hasło na jego komputer. W COVID to niemozliwe, bo unikają
    kontaktu. Informatycy nie przerobili systemu, aby kasjer dzwonił do kasjera
    i tamten robił to w swoim komputerze.
    Po za tym drugi też zerka na papiery transakcyjne, zdalnie, bez kamery jest
    to niemozliwe.

    Marketingu placówka nie prowadzi, od tego jest inny dział w innym mieście,
    delegowania pracownika byłoby zbyt kosztowne

    To samo z infolinią.

    W tym banku kasjer zajmuje się tylko wykonywaniem przelewów i
    wpłatą/wypłatą gotówki innych zadań nie ma. Zresztą to placówka
    korporacyjna. Mała firma do 5 mln obrotu rocznie nie załozy w tej placówce
    konta, jeśli jednak załozy, a komputer wykryje mniejszy obrót, to obsługę
    takiego klienta przekierowują do placówki 5 ulic dalej, aby tu przychodzili
    tylko ci najwięksi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1