    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Prawo pracy COVID
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 2 Aug 2020 23:10:18 +0200

    Dnia Thu, 30 Jul 2020 09:21:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak ONI to robią, to nie wiem. Ale tak ogólnie:
    >
    > Przeważnie to kwestia godzin. Placówka jest (przykładowo) czynna od 8:00
    > do 20:00, czyli 12 godzin dziennie. Niekoniecznie są to godziny przyjęć
    > petentów, ale tam jest jeszcze kilka innych rzeczy do zrobienia. W
    > normalnym czasie robi się dwa zespoły. Jeden pracuje 8~16, drugi 12~20.

    Albo 7:30-15:30 i 13:30-20:30.
    Bo trzeba ostatnich klientow zaltwic, kase zdac.

    > W czasie COVID-19 W jednym tygodniu jeden zespół pracuje 8~20, w drugim
    > drugi.

    Ale co na to Kodeks Pracy?
    bo 8h to norma, ale powyzej ... godziny nadliczbowe, chyba ze
    "regulamin stanowi inaczej". Ale zmieniac regulamin ?

    Jeszcze jest najprostsza metoda - pracuja polowe, ale bank placi
    calosc. Przez miesiac stac ich, ale to juz trzy,
    a od rzadu cos tam wyciagna.

    > W banku kilka różnych rzeczy zdalnie robić można, bo nie tylko
    > się klientów obsługuje. Robią telefoniczny marketing, Piszą pisma,
    > wykazy, statystyki itp. Tak więc te 4 godziny można zdalnie dorobić.

    Roboty jest mnostwo, ale niekoniecznie dla stanowiska "kasjer".
    Choc pewnie przydaloby sie infolinie wzmocnic.

    J.