  • Data: 2004-09-20 11:55:41
    Temat: Re: Pozew do sadu pracy...
    Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawę musisz rozbić na dwa aspekty, tak jak radzi Johnson. Pierwszy
    aspekt,
    > to prawidłowość zabezpieczenia mienia. Nie piszesz co to za mienie, więc
    > trudno się nad jego właściwym zabezpieczeniem zastanawiać.

    Generalnie chodzi o to, ze kierowca ciezarowki- moj tata, musial miec
    przymusowa przerwe w pracy. Postawnowil odczepic naczepe od ciagnika (nie
    mylic z przyczepa) bo stwierdzil brak przestrzeni parkingowej a takze halas
    dobiegajacy z agregatu za szoferka, w ktorej mial wypoczywac. Naczepe
    pozostawil na czynnej 24 godziny na dobe stacji benzynowej, pod okiem kamer
    przemyslowych, z zaciagnietym hamulcem i spuszczonym powietrzem z ukladu
    pneumatycznego. Miejsce to bylo dobrze oswietlone a naczepa wsparta na
    podporach. Rano okazalo sie ze naczepy nie ma. Pracodawca po pierwsze
    stwierdzil nieprawidlowe zabezpieczenie mienia a po drugie w zawiadomieniu o
    nalozeniu kary nagany pisze "przyczepa" zamiast "naczepa" a to znaczna
    roznica, bo przyczepe jak mi sie wydaje latwiej ukrasc?

    Dziekuje za odpowiedz

    ^Lan