  • Data: 2023-03-05 10:18:29
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-03-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co ci chodzi - robert twierdzi że się nie da, to grupa dyskusyjna, to
    > niech dyskutuje.

    Niezbadane są meandry, którymi podąża światła myśl ąckiego, i nie mnie
    mierzyć się z tym wyzwaniem. Niemniej należy przypomnieć, że wymieniony
    jakiś czas temu w dyskusji o ubezpieczeniach postulował kupno rowerka
    śmiertelnie choremu dziecku, zamiast opłacania mu ubezpieczenia
    medycznego.

    Może więc chodzi o to że dziecko, ale, że ącki to apologeta wodzów
    lepszego sortu, najpewniej chodzi o Tuska. Pisowska szczujnia ma coś
    zdaje się wspólnego ze śmiercią dziecka z linku, który wkleiłeś.

    --
    Marcin