  • Data: 2023-03-06 13:41:35
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Mar 2023 06:26:31 +0100, Shrek wrote:

    > Ja to wiem. Ale robert twierdził, że się nie da i trzeba stawiać
    > zarzurty, bo nie ma sprawy bez podejrzanego.

    Chyba sam zrozumiał, ze nie trzeba, bo nawet przykłady dawał.

    Ja go już tylko dopytuje o przesluchania, bo skoro nie można
    porozmawiac z nikim, kto mogł popopełnic przestępstwo, bo trzeba mu
    najpierw zarzuty postawic, to jak ustalają cokolwiek?
    Kazdy swiadek jest przeciez potencjalnym podejrzanym, bo obecny na
    miejscu przestępstwa :-)

    No można zacząc np od sprawdzenia nagran z kamer, ale jak kamer nie
    ma, to co?

    J.