  • Data: 2006-03-07 22:49:19
    Temat: Re: Posrednik sprzedazy nieruchomosci
    Od: Radzisz <r...@n...lubi.spamerow.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-03-2006 o godzinie 22:17:47, Boombastic w
    <440df517$0$1473$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał:

    > Aaaa, i jeszcze na koniec przypomnia?a mi si? sprawa kantowania na
    > wynajmie
    > mieszka?. Ilez to razy widzia?em, s?ysza?em bezpo?rednio od po?redników
    > jak
    ciekawe jak "widziałeś" ??? brałeś w tym udział ? sam kantowałeś ?
    to nie mogli być pośrednicy (tylko osobę z licencją możesz nazywać
    pośrednikiem), tylko podszywający się pod pośredników oszuści.

    > to podpisuje sie umowe po?redniczenia, kasuje op?ate i wysy?a klienta pod
    > nieistniej?cy adres lub drzwi otwiera babcia, która nie ma o niczym
    > poj?cia.
    > Pami?taj, ?e to ten sam po?rednik.
    bzdury gadasz.
    Znajomych oszukało takie pseudo biuro, wynjamują lokal na 2-3 miesiące i
    potem wieją żeby po mordzie nie dostać. To nie są pośrednicy tylko oszuści.
    Nie sądzę żeby pośrednik (z licencją) wziął kasę za wynajem
    nieistniejącego mieszkania. Prowizje w normalnych biurach płaci się po
    podpisaniu umowy z właścicielem, a nie przy otrzymaniu adresów mieszkań.

    Radzisz