  • Data: 2006-03-08 13:17:06
    Temat: Re: Posrednik sprzedazy nieruchomosci
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-03-08, Boombastic <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Taaak, obsługa prawna, śmiechu warte.

    Kupowałam 3 mieszkania, sprzedawałam jedno i z tego doświadczenia
    wynika, że ta "obsługa prawna" może być jako tako przydatna tylko dla
    osób, które nie potrafią wyszukać potrzebnych iformacji w internecie
    (prasie, aktach prawnych) lub nawet, gdy wyszukają, to nie zrozumieją.
    Pomijam przypadki, gdy ta "pomoc" jest wręcz szkodliwa, a tak było
    przy pierwszym moim mieszkaniu, gdy pan notariusz, do spółki z panem
    agentem mylili się w stawkach opłat, bo nie bardzo wiedzieli, że inna
    była opłata za pierwsze mieszkanie, inna za kolejne, inna za
    spółdzielcze, inna za hipoteczne. Ale wiele wtedy się nauczyli od
    mojego taty i ode mnie:)

    Jedyne do czego agenci się tak naprawdę przydają to do wymiany adresów
    między sprzedającymi a kupującymi, bo, co kupić ale i sprzedać(!)
    bezpośrednio nie jest łatwo, a jak przypuszczam przyczyną jest
    głównie lenistwo potencjalnych kontrahentów.

    Renata