  • Data: 2006-03-08 11:45:11
    Temat: Re: Posrednik sprzedazy nieruchomosci
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Super, bardzo dziekuje za obszerna odpowiedz!
    >
    > Co do etyki posrednikia (bo tez wloze kijek do mrowiska), to nie rozumiem
    > jednego, jak mozna efektywnie dbac o interesy obu stron - czyli kupujacego
    > i sprzedajacego???

    Mnie zawsze śmieszy stwierdzenie kupującego/sprzedającego typu mój agent, co
    niby sugeruje, że pośrednik pilnuje jego interesu. Nic bardziej mylnego!
    Pośrednik pilnuje interesu, ale tylko swojego. Nie chce przyjąć np. drogiego
    mieszkania, bo wie, że sie najeździ, a i tak nie sprzeda, więc olewa takie
    zgłoszenia. Jak mieszkanie jest za tanie, to tez odpada część prowizji. Nie
    dajcie się ogłupić.