  • Data: 2003-08-08 09:31:46
    Temat: Re: Posiadanie pojazdu...
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Damian Zsyberii" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bgvlj7$qn1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam 15 lat, nie posiadam karty motorowerowej (a tym bardziej prawa jazdy).
    > Czy posiadanie (samo posiadanie) skutera jest niezgodne z prawem? Czy nie
    > posiadając karty motorowerowej mogę zarejestrować na siebie taki skuter?
    Za
    > odpowiedzi z góry dziękuję...

    Rozumiem, że chodzi Ci o _własność_ pojazdu? Możesz byc właścicielem
    czegokolwiek od urodzenia ( a właściwie pod warunkiem zawieszającym od
    poczęcia ) : samochodu, samolotu, czołgu ( no może bez armaty ;-) ). Tyle,
    że nie będziesz mógł się bez odpowiednich uprawnień nim poruszać sam, ale to
    już inna kwestia.

    Depi.