eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka banku a prawa klienta › Re: Pomylka banku a prawa klienta
  • Data: 2005-10-20 13:37:57
    Temat: Re: Pomylka banku a prawa klienta
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    r...@a...net.pl wrote:

    > Wed, 19 Oct 2005 17:01:58 +0200, w <43565fe6$1@news.home.net.pl>,
    > "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał(-a):
    >
    >> zwlaszcza polecam art 409 kc:
    >> Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli
    >> ten, kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie
    >> jest już wzbogacony
    >
    > Przy pieniądzach? Nie widzę zastosowania. "Zgubiłem portfel" tutaj
    > raczej nie przejdzie.

    "Przepiłem, Wysoki Sądzie"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1