eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka banku a prawa klienta › Re: Pomylka banku a prawa klienta
  • Data: 2005-10-20 13:33:18
    Temat: Re: Pomylka banku a prawa klienta
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 19 Oct 2005 17:01:58 +0200, w <43565fe6$1@news.home.net.pl>, "castrol"
    <j...@w...blumen.pl> napisał(-a):

    > zwlaszcza polecam art 409 kc:
    > Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli ten, kto
    > korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie jest już
    > wzbogacony

    Przy pieniądzach? Nie widzę zastosowania. "Zgubiłem portfel" tutaj raczej nie
    przejdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1