  • Data: 2002-09-14 06:27:31
    Temat: Re: Pomierniki ciepla
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "technov" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:alu22v$p82$1@pippin.warman.nask.pl...
    > chwila chwila!!!
    > a czy nie jest tak że pomiar sprzętem bez legalizacji jest nie ważny?
    > np. waga
    > albo radar
    > i inne
    > ciekawe czy nie można by odmówić zapłaty wyliczonej na podstawie
    pomiernika
    > ciepła?
    > w końcu sprzęt podaje fałszywe wyniki?

    Zwracam uwagę, że nie jest to ani miernik, ani pomiernik. Jest to
    podzielnik. Z tego co mi wiadomo w każdym bloku powinien być zainstalowany
    miernik zużytego (dostarczonego) ciepła i to właśnie ciepło powinno być
    proporcjonalnie wg podzielników rozliczane, a że ludzie nie kwapią się do
    sprawdzenia ile faktycznie ciepła zużył blok (i czy taki miernik w ogóle
    istnieje), to dolicza się im zużycie, jakie narzuci administracja upychając
    swoje straty.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła