  • Data: 2005-11-05 22:24:35
    Temat: Re: [Poczta Polska] Pomyłka w adresie listu poleconego
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dkj4g8$iru$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."

    > Widzę tu problem. Jak dowieść, co było w przesyłce. Bo o ile koncepcja
    > naruszenia tajemnicy korespondencji mi się podoba, to przywłaszczenia
    > nie za bardzo, bo nie mamy jak dowieść, ze tam było coś innego, niż
    > korespondencja.

    Zeznania nadawcy. Z opłaty na kwicie można wyliczyć ile ważyła przesyłka
    tj. jaki miała przedział
    wagowy np. pomiędzy 200-500 gram. Jak nie było do niego to po cholerę
    odbiera cudzą korespondencje.
    Myślę, że zadziała tu ta sama zasada, że złodziejowi też ciężko by było
    wmówić, że w danym mieszkaniu nie było 1000
    zł i ich nie ukradł, pomimo, że się włamał.

    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie:
    http://www.ostbahn.pl