  • Data: 2005-11-05 22:59:21
    Temat: Re: [Poczta Polska] Pomyłka w adresie listu poleconego
    Od: "Ron777" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, dzięki za odpowiedzi. Teraz załóżmy, że chciałbym założyć kolesiowi
    sprawę to co muszę zrobić ? I podstawowe pytanie- w jakim mieście mam się
    udać na policję/prokuraturę- w mieście skąd wychodziła przesyłka czy w
    mieście jej odbioru ? I czy żeby założyć sprawę muszę wpłacać jakąś kasę ?
    Co się stanie jeśli ją przegram- będę obciążony jakimiś kosztami ? Przedmiot
    w przesyłce miał wartość 400zł (był to nowy przedmiot zapakowany
    fabrycznie), więc chciałbym wiedzieć czy przy takiej kwocie jakiekolwiek
    procesy mają sens.

    Pozdrawiam