  • Data: 2005-11-06 12:48:36
    Temat: Re: [Poczta Polska] Pomyłka w adresie listu poleconego
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój problem wyglada tak- ojciec wysłał do mnie list polecony. Po paru
    dniach
    > okazało się, że pomylił się wypełniając adres i list trafił do sąsiada
    kilka
    > klatek obok. Na poczcie powiedzieli mi, że przesyłka została dostarczona

    Jak dla mnie to problem nadawcy. Ty nie masz tu nic do gadania. Nadawcy od
    Ciebie nie nalzey sie nawet zlotowka i musi dochodzic sam o odzyskanie tego
    przedmiotu (choc to chyba niewykonalne). Gorzej jeszcze jak to ty mu taki
    adres podales i wyslal na jaki chciales. Wtedy to juz niezly galimatias :)

    Fantom