  • Data: 2005-11-06 09:49:33
    Temat: Re: Re: [Poczta Polska] Pomyłka w adresie listu polecone go
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.11.06.03.22.14.994979@gmail.com...

    > Tu już chyba nieco przesadziłeś.
    > Poczta doręczyła z tego co zrozumiałem pod prawidłowy adres. Pomylił
    się
    > nadawca.

    Nie dopatrzyłem tego aspektu, że to nadawca się pomylił. To już sprawa
    może zupełnie inaczej wyglądać. Przyznam, że nie wiem, czy sam bym nie
    otwarł pisma zaadresowanego na mój adres, ale jakieś przypadkowe
    nieznane mi nazwisko. Choćby z rozpędu i ciekawości. Nie każdy ogląda
    ze wszystkich stron każdą kopertę. Choć w wypadku poleconego listonosz
    powinien jednak zapytać, czy pod tym adresem mieszka dana osoba.