    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismaki pierdolone!
    Date: Mon, 23 Jan 2023 11:24:34 +0100
    <tqh7t3$1nb$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <63cc267a$0$19622$65785112@news.neostrada.pl>
    <tqhagt$1nb$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <63cc6951$0$9610$65785112@news.neostrada.pl>
    <tqin2i$6nr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <63cd3cdb$0$9598$65785112@news.neostrada.pl>
    <tqjgsl$6nr$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <63cdd44e$0$9602$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 01:26:53 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Był powód do legitymowania rowerzysty, ale kilku oszołomów rozpętało
    > burzę medialną, że to bezprawie. policjanci też czytają media. Uznali,

    A kulsony ten powod znali, zanim legitymowali, czy to "komendant
    kazal"

    > że co będą szli "pod prąd". W sumie nie ich rury. Zrobili, co musieli.
    > Być może zrozumiesz ile złego robią takie nagonki. Nie każdemu chce się
    > z idiotami przepychać.

    Szczegolnie jak sie robi glupią minę do kamery ...

    > NA pewno samo nurkowanie przestępstwem nie było. Może wykroczeniem.
    > Gdyby ich zatrzymali, to zaraz by tu kilku ludzi napisało, ze w sumie to
    > brak podstaw.

    A podstawe do zatrzymania kiedy sie podaje ?

    > Przecież wystarczyło zapytać o dane i pouczyć.

    i ze slipek ma paszport wyjąć?

    > Idiota lata
    > po jakimś ważnym obiektem z aparatem,

    "po", "pod" czy "obok" ?

    > przyjeżdża policjant i pyta czemu,
    > a tu już hejt, że ograniczają jego prawa.

    a) wolno chodzic obok waznego obiektu i fotografować ?

    b) wolno policjantowi tak spokojnych ludzi zaczepiac?

    c) to niech powie, ze realizuje dzialania prewencyjne i pilnuje
    prywatnej rafinerii, albo prywatnej willi.

    d) ale czy to wystarczajace uzasasnienie ?

    > Dziennik Wojewody, to nie jest jakieś poczytne czasopismo. Nie wiem, ile
    > osób wie, że w tamtym rejonie nie wolno nurkować. Policjanci pewne
    > uznali podobnie. Pouczyli i wskazali właściwy kierunek. Dla porządku
    > wylegitymowali, ale że nie mieli zamiaru z tym nic więcej robić, to może
    > i nie przyłożyli się do tego jakoś szczególnie.

    Jesli nie wolno, to chyba powinien byc jakis znak ?

    J.