  • Data: 2003-07-10 23:42:30
    Temat: Re: Piractwo?
    Od: "judash" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przez ponad 10 lat mojej zabawy i pracy z kompami nazbieralo mi sie kilka
    tysiecy plyt, back-up calych twardych dyskow, programow - do ktorych pudelek
    swiat nie widzial juz hoo hoo... A oryginalne nosniki poszly sobie do
    smietnika tez daaawno ( gry od Air Power, Cywilization II, Daggerfall, os2
    warp, corel 3,4...) jesli chodzi o spiracone progsy mam zaledwie kilka
    (tylko te produkcji wiadomego monopolisty), pomijam plytki cd z muzyka
    przywiezione z zachodu na poczatku ubieglego dziesieciolecia... I co?
    Policja wpada i jestem mega piratem? Mimo ze nie "sprzedawalem pirackich
    kopii" nigdy w zyciu? Bez jaj... To jest CHORE.
    W tym momencie stwierdzam ze prawo autorskie w zastosowaniach
    informatycznych jest do D.
    Pozdrawiam.
    P.K.