  • Data: 2003-07-11 20:32:27
    Temat: Re: Piractwo?
    Od: "Domino" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez ponad 10 lat mojej zabawy i pracy z kompami nazbieralo mi sie kilka
    > tysiecy plyt, back-up calych twardych dyskow, programow - do ktorych
    pudelek
    > swiat nie widzial juz hoo hoo... A oryginalne nosniki poszly sobie do
    > smietnika tez daaawno ( gry od Air Power, Cywilization II, Daggerfall, os2
    > warp, corel 3,4...) jesli chodzi o spiracone progsy mam zaledwie kilka
    > (tylko te produkcji wiadomego monopolisty), pomijam plytki cd z muzyka
    > przywiezione z zachodu na poczatku ubieglego dziesieciolecia... I co?
> [...]

    hmm a jak to jest z licencja - na ile lat jest udzielana wg prawa, czy
    przypadkiem nie na 5 jesli umowa nie stanowi inaczej? jezeli tak to to, czy
    masz np. 6-letni oryginal z licencja czy pirata, lamiesz prawo. nawet jesli
    go nie uzywasz.. dobrze ze policje mamy nieudolna i wiezienia wypchane po
    brzegi bo biedni by byli niektorzy uczciwi (i mniej uczciwi) userzy

    Domino