  • Data: 2005-10-14 12:13:39
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie ma czegos takiego? Wez mnie nie rozsmieszaj. Zdjecia z dziecieca
    > pornografia sa legalne? Chyba w Twoim matriksie...

    jak juz ci napisano, nielegalne lub zabronione sa czyny a nie
    przedmioty, to tak w kwesti semantyki

    poza tym tresci tych zdjec sa dalekie od pornorafi, a czyny na nich
    ukazuja, glupote i niekompetencje, oraz wykroczenie jak przypuszczam i
    ich posiadanie nie jest niczym nielegalnym

    > Nie sa wlasnoscia pielegniarek, bo robily je w pracy, a nie u cioci na
    > imieninach. I nie mialy prawa ich robic.

    ja u siebie w pracy tez moge robic zdjecia i nie jest to niczym
    nielegalnym, i one u siebie w pracy tez mialy prawo robic zdjecia, bo
    robienie zdjec w szpitalu nie jest niczym nielegalnym, chyba ze zachodza
    jakies tam specyficzne okolicznosci, ktore akurat w tym wypadku nie
    mialy miejsca