  • Data: 2006-10-27 10:07:33
    Temat: Re: Peron we wloszczowie
    Od: "Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:ehsiv7$4pk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >W wiadomości: news:ehshd3$vug$1@news.onet.pl

    > No i co z tego? Tychy - Tychów, a nie Tych, to tak dla przykładu.
    > Włoszczowa - Włoszczowej. Nadrzędny jest lokalny sposób odmiany.

    Ale osssoo si choziii!?

    Napisałem:
    Hint-podpowiedź, usus(uzus) językowy.
    Czyli zwyczaj językowy, obejmujący rownież "lokalny sposób odmiany"
    jak byłeś uprzejmy napisać.

    Zajrzyj na oficjalna stronę WŁOSZCZOWY
    http://www.gmina-wloszczowa.pl/
    I zanim odpiszesz, zapoznaj się u źródła z lokalną odmianą nazwy tej
    miejscowości i porównaj ze sjp, że o TVN24 nie wspomnę :-)
    Jestem przekonany, że zrobisz to porządnie, ze zrozumieniem.

    --
    H.