  • Data: 2006-10-27 09:44:57
    Temat: Re: Peron we wloszczowie
    Od: "jerzy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Troll Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:ehsi0i$j19$1@inews.gazeta.pl...

    > niekoneicznie, niedlugo kilka donosow zanosze do prokuratury, wiec
    > jezlei tutaj takze mialo miejsce naduzycie to i Edgar sie zalapie

    Nie wiem czy Edgar sie załapie , ale spróbujmy : Pierwsze to odrzucenie
    Przez Rade wykonania budżetu za 2006 -jesli nie to Reg.Izba Obrach . nie
    przyjęcia wykonania Budżetu i ew. wniosek do Prok o wszczęcie postepowania
    w sprawie , no a potem to juz normalnie. ale najpierw Rada itd itd , no i
    kiedyś wyjdzie skąd te trzy duże bańki i na jaki cel. Nie bez znaczenia
    byłaby tu doskonała analiza ekonomiczna przedsięwzięcia obejmująca koszt
    zatrzymania i rozpędzania pociągu na odcinku Owego "zaludnionego pasażerami
    peronu . Oczywiście niezależnie od tego każden ob. może złożyć doniesienie o
    przestpstwie w związku z niegospodarnością tam już nie wiem Rady czy
    Burmistrza no i tu Włoszczowej Włoszczowy . kidys prof. miodek wyjaśniał
    ,że w tym przypadku nadrzędnym jest nazewnictwo w regionie - no ale tak dla
    Polaka to Włoszowa - rodz ż. komu czemu Włoszczowej - no ale jak tak chcą ?