eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
  • Data: 2010-02-15 15:05:26
    Temat: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 15:34, "M" <u...@s...ru> wrote:

    > Jesli mam korek przed soba to NIE można ! bo po zgaśnięciu silnika nie
    > działją  prawie hamulce i  jest problem z kierownicą.
    > Moj samochod tak dziala.... to nie Polonez bez serva,  mowiac to nie rosnie
    > mi nos! i zapewniam ze nie jestem wilbłądem.
    >
    > Chodzi mi DLACZEGO ?  straźnicy miejscy tak parkowuja ? popełniają
    > wykroczeń.

    Ale o co Ci chodzi? Boli Cie to, ze tak zaparkowali bo masz wysokie
    poczucie praworzadnosci i uwazasz, ze nie powinno sie tak parkowac, a
    wszystkie przypadki parkowania nalezy z cala bezwzglednoscia tepic ?
    Czy boli Cie to, ze zaparkowales zle i dales sie na tym frajersko
    zlapac i chcesz sie teraz mscic na straznikach miejskich?

    Niezaleznie od tego co oni zrobili tak parkujac - czy popelnili
    wykroczenie czy nie - to nie ma to najmniejszego wplywu na Twoja
    sprawe w sadzie grockim. Sprawa w sadzie dotyczy Twojego wykroczenia i
    zadne inne wykroczenia - nawet straznikow miejskich pdoejmujacych
    interwencje - nie maja najmniejszego wplywu na Twoja sprawe.

    Postapiles bardzo glupio bo fakt, ze popelniles to wykroczenie nie
    ulega watpliwosci - tylko zamiast zaplacic 500 zł mandatu doplacisz do
    tego koszty sadowe. I nie ma zadnego znaczenia czy straznicy
    zaparkowali dobrze czy zle, czy sa zlymi ludzmi czy dobrymi, czy tluka
    zone lub rzucaja butelkami w pociagi pkp interregio.

    Sad bedzie sie zajmowal Twoim wykroczeniem i niczym innym. Ty bedziesz
    sadzony - nie oni.

    To nie bedzie sprawa "kto i jakie popelnil wykroczenie" tylko "czy Ty
    popelniles to konkretne wykroczenie".

    Nie liczylbym na wyrozumialosc sedziego - zdarza sie, ze w grockim
    sadzie jakis sedzia poluzuje troche przy wykroczeniu polegajacym na
    przekroczeniu pradkosci czy przejsciu na czerwonym - ale nie liczylbym
    na odpuszczenie parkowania na miejscu dla inwalidy, zwlaszcza ze
    poleciales kupic karte do telefonu :)