eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
  • Data: 2010-02-15 18:32:20
    Temat: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 19:19, grzeda <g...@g...pl> wrote:

    > Po pierwsze, to nie jest radiowoz. Po drugie w swietle prawa radiowozy
    > moga parkowac gdzie popadnie pod warunkiem wlaczenia koguta (bodajze
    > sygnaly dzwiekowe nie sa konieczne). Oczywiscie musi to byc uzasadniony
    > przypadek. Jezeli w poblizu jest gdzie zaparkowac, to trzeba podjecha i
    > ruszyc dupcie ten kawalek. Tak. Wiem jak wyglada praktyka.
    >
    > pozdr
    > PG

    No tak ale nie mieszajmy dwoch rzeczy: kwestii pojazdu
    uprzywilejowanego [ktorym ten woz nie byl] i kotratypow
    pozaustawowych, za ktory praktyka w naszym kraju uznaje m.in.
    wykonywanie czynnosci sluzbowych przez funckjonariuszy tej czy innej
    formacji.

    Inna sprawa, ze jesli ktos chcial zrobic takie wylaczenie to powinno
    byc jasno i wyraznie zdefiniowane i opisane w ustawie, a nie
    wypracowane w praktyce ale coz...