eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
  • Data: 2010-02-15 15:32:05
    Temat: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <u...@s...ru> napisał w wiadomości
    news:hlat0g$prs$1@news.vectranet.pl...
    > Witam.
    >
    > http://mf.internetdsl.pl/1.jpg
    >
    > Miałem kłopot z samochodem ( Toyota po lewej stronie), po zbyt wczesnym
    > przejściu
    > z benzyny na gaz silnik zaczoł się dusić i byłem zmuszony zaparkować !
    > i ogrzać parownik lub non stop jechać z naciśniętym pedałem gazu
    > (w mieście automatm ! bez hamulca się nie da).
    > Wyszedłem po kartę do tel. żeby zadzwonić do mechanika.

    I to był błąd. Dokąd byś siedział w uszkodzonym pojeździe, to nie byłoby to
    parkowanie.

    > Po powrocie zastałem straźnika miejskiego
    > bezskutecznie próbującego założyć blokadę na tylnym kole.
    > W tym czasie jego paartner zaparkował "inteligentnie" swój samochód
    > i parokrotnie mnie pouczył "500PLN i 1pkt".

    Nie zaparkował, bo oznakowany radiowóz w służbie nie parkuje, tylko
    wykonuje czynności na drodze. Jak pług, zamiatarka itp.

    > Nie uległem jego namowom.
    > Z góry dziękuje z sugestie jak postępować w Sądzie grodzim i wyjaśnienie
    > kto popełnił jakie wykroczenia.

    Ty zaparkowałeś na miejscu dla inwalidy. Miejsce wygląda na drogę
    publiczną, więc to wykroczenie.