eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
  • Data: 2010-02-15 18:19:46
    Temat: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Od: grzeda <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie zaparkował, bo oznakowany radiowóz w służbie nie parkuje, tylko
    > wykonuje czynności na drodze.

    Po pierwsze, to nie jest radiowoz. Po drugie w swietle prawa radiowozy
    moga parkowac gdzie popadnie pod warunkiem wlaczenia koguta (bodajze
    sygnaly dzwiekowe nie sa konieczne). Oczywiscie musi to byc uzasadniony
    przypadek. Jezeli w poblizu jest gdzie zaparkowac, to trzeba podjecha i
    ruszyc dupcie ten kawalek. Tak. Wiem jak wyglada praktyka.

    pozdr
    PG