  • Data: 2010-05-31 10:47:58
    Temat: Re: Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hu0319$8ab$...@i...gazeta.pl...

    > Na poprzednim aucie, biały, po kupach zostawał żółtawy ślad.

    > Co do marek to podaję: Ford, Opel, Mitsubishi.

    to nie ma innego wyjscia, ale te twoje golebie musza byc z obcym
    spokrewnione

    tak sie sklada ze mam bialego forda, myje go glownie deszcz, czasem jak sie
    cieplo zrobi to ja na dzialce go oplucze, myjnie to widzi moze ze 2 razy w
    roku, ptasie coniebadz potrafi na nim lezec dluuuuugo i jeszcze nigdy mu sie
    nic nie przebarwilo