    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5efeea8d$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <rduvi9$1av4$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Date: Mon, 6 Jul 2020 17:04:54 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 03-07-2020 o 10:21, J.F. pisze:

    >Z zastosowanych obostrzeń i sposobu wprowadzenia ich w życie. Tam
    >gdzie głosowałem, wpuszczano do lokalu po 2 osoby.... dopiero jak
    >któraś wyszła wpuszczano kolejną...

    U mnie nie.
    Dawniej byla jedne drzwi do szkoly otwarte, potem bylo kilka sal, w
    nich po kilka biurek na rozne adresy.

    Teraz byly dwie komisje, wiec otwarli tez drzwi obok dal drugiej
    komisji.
    Po co to nie wiem, bo wewnatrz korytarz laczy oba miejsca.

    No ale moze dzieki temu kolejki sie ustawialy z dala od siebie.
    Komisja siedziala na korytarzu.

    kolejka sie konczyla pare m od biurek, ludzie podchodzili jak sie
    miejsce przy biurku zwolnilo.

    Tych pare m do przejscia taki problem zrobilo ?
    Wspolna kolejka troche blokuje ? bo chetni czekaja w jednej kolejce.

    Dawniej w szkole tez byly dwie komisje, tylko mam wrazenie, ze
    obsadzili sal wiecej niz dwie.
    Ale moze sie myle ... bo co - dwie urny na jedna komisje ?
    I tak mi chodzi po glowie, ze dawniej byly trzy biurka do wydawania w
    mojej sali.

    Moze brak chetnych do komisji zmniejszyl ilosc biurek ?

    >Dlatego mimo, że okręg, gdzie głosowałem był mały (500 głosujących
    >jak sprawdziłem) to stałem 40 minut, a jak rozmawiałem, z innymi,
    >którzy byli o innych porach - było tak samo.

    U mnie przyszlo cos 1100 osob na komisje, czyli jakies 550 na biurko,
    ponad minuta na wydanie karty wypada.
    Jesli sie wyrobia troche szybciej - to powinni miec luzy ... chyba, ze
    akurat wyborcy wysypia sie z kosciola ...

    J.