  • Data: 2020-07-06 20:13:47
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2020 o 19:40, J.F. pisze:

    > Bylo zawolac do pomocy :-P

    Daliśmy radę.

    > Jak zglaszano potrzebe z wyprzedzeniem i dowozili na czas ... czy mozna
    > mowic, ze braklo ?

    Jakby nie brakło, to by nie dowozili. Brakło, ale nie zabraklo"P

    > No tak, to cala Europa buduje :-)

    Mniej więcej. Ale co - robić zarzut z tego, że wykorzytują dobrze środki
    unijne?

    > czyli co - rozbiora, zlikwiduja polowe pociagow, kupia kola od znajomego
    > instruktora ? :-)

    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby się okazało, że pociągi będą jeżdziły
    rzadziej, będą brudne a kosztować będą więcej. W końcu jednak trochę
    doświadczenia obecna ekipa ma. A nowa - skąd mają wiedzieć jak się
    operuje metrem?

    > czy to nie u was byla aferka, ze nowe kola za bardzo zuzywaja tory ?

    Była. W pisim metrze nie było - punkt dla ciebie;) Chociaż wróć -
    problem zdiagnozowano chwilę przed lechem kaczyńskim zaczęsto
    rozwiązywać chwilę po - tak więc...

    > Czyli cos jest nie tak ? Czy im sie po prostu slusznie nalezy :-)

    Ja tam jestem zdania, że fachowców należy doceniać.

    > Prawo jest prawo - nie wolno srac prosto do Wisly, warszawiakom tez nie
    > :-)

    Za pisu srali;)

    > Ale gdzie znalezc fachowca od wody czy kanalizacji jak nie w mpwik ?

    Podejrzewam, że w miarę normalnie - nowi uczelnie kończą, żeby być
    dyrektorem to nie koniecznie trzeba znać się na rurach.

    > Komitetow bylo 11 :-)

    Ale obecnie są dwa. Pierwsza tura to była gra o pietruszkę.

    --
    Shrek