  • Data: 2020-07-06 21:21:57
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2020 o 21:04, J.F. pisze:

    > A jesli stara ekipa wie jak wyciagnac z metra pieniadze ?

    To przy okazji działa dobrze. Nowa też będzie wiedziala jak kasę przytulić;)

    > Ja tam nie bede szukal co Lech zrobil dla Warszawy, a czego nie zrobil :-)

    To będziesz miał łatwiej;)

    > Ale mi sie przypomniala - a spalarnia osadow w Czajce to wam dziala ? :-)

    NIe wiem.

    > A jak sie zepsula, to gdzie je wywozono ? :-)

    Na mazury gdzieś chyba. Upychali gdzie się da.

    > "Jak sobie pomysle jakim jestem inzynierem ... to sie boje isc do
    > lekarza" :-)

    Jak sobie przypomnę, że kończyłem najlepszą uczelnię techniczną w kraju
    (no dobra - z agh raz lepiej raz gorzej), to boję się myśleć czego uczą
    na radomskiej albo białostockiej;)

    > Niekoniecznie, choc dobrze byloby miec orientacje w branzy.
    > I gdzie ja zdobyc - na uczelni ?

    Generalnie w firmach się uczysz.

    > A komisje ciagle te same. Prawie.

    Ale teraz w teren wystarczy dwóch wypuścić, żeby głosy zebrali.

    --
    Shrek