  • Data: 2020-07-07 07:33:37
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-07-2020 o 18:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No i sklamalem - byly 3 komisje, chyba tak jak poprzednio.
    >
    > Swoja droga - dawniej mowilo sie, ze na osiedlu mieszka 15 czy nawet 20
    > tys osob.
    > A teraz 6 komisji, po ok 1500 uprawnionych ... mniej ludzi w jednym
    > mieszkaniu,
    > czy mieszkania poszly pod wynajem ?

    Może trochę ludzi poskreślało się, bo byli na wakacjach. Jak napisałem,
    tam gdzie byłem (też na wakacjach), to ponad 100% frekwencji w komisji,
    a jak stałem w kolejce to lokalsów trochę było, ale nie więcej jak połowa.

    Tu spowalniało to, że
    1) dopisywali dużo osób
    2) samo wejście to też pilnowali, że każdy używa płynu, ma maseczkę,
    jeśli nie ma, to mu ją wydają itd, a to trwa dodatkowo i nie pomyśleli,
    że takie rzeczy można przygotować w trakcie, gdy ktoś tam się dopisuje.
    W budynku mogły być tylko 2 osoby głosujące, niezależnie, czy w tym
    czasie się dopisywały, czy już głosowały. A z tego co wiem, to ta
    komisja nie była najbardziej "restrykcyjna" słyszałem o takich gdzie
    wpuszczano jednego wyborcę.

    --
    http://zrzeda.pl