  • Data: 2004-09-23 09:10:33
    Temat: Re: Oszustwo przy spadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Sep 2004, M.P wrote:

    >+ Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał
    >+ > > Jeżeli testament nie został na początku poświadczony notarialnie to po
    >+ > > śmierci dziadka jjuż jest nieważne ponieważ jest domniemanie oszustwa
    [...]
    >+ > Prośba do tych co nie mają pojęcia o czym piszą, by milczeli.
    >+
    >+ Lepiej żebyś ty milczał niż ja czlwieku nierozumny.

    Znaczy podasz nam podstawy do posłania *za oszutwo* kogoś do
    więzienia na podstawie owego "domniemania" ?

    Bo o ile wiem tak "domniemanie" jak i "oszustwo" są dość dobrze
    sprecyzowanymi pojęciami i prawo działa bezwzględnie - "domniemany"
    musi dowieść że było inaczej niż się domniemuje bo inaczej
    wiszą nad nim konsekwencje domniemania. Ja wiem... dla przykładu
    domniemuje się ze ojcem dziecka jest mąż matki...
    No a za oszustwo to tak chyba ze trzy lata się należą ?
    Za kratkami oczywiście.
    Jak rozumiem - powiadasz że "przez domniemanie".

    Ale nie znam się na domniemaniach dotyczących testamentu, wręcz
    sądziłem że ich nie ma - więc jakbyś zechciał(a) objaśnić grupie
    jaką nierozumność wykazał Johnson to lamerzy na grupie byliby
    ci wdzięczni, mnie nie wyłączając.
    Bynajmniej nie śmiem domniemywać lamerstwa w kwestii oszustw
    w twojej wypowiedzi... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd