    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszuści...???
    Date: Wed, 23 Dec 2009 22:40:46 +0100

    W dniu 2009-12-23 21:05, Czapla pisze:

    > Dawno nie słyszałem ciekawszych historii... Zapewne wiesz o co chodziło w
    > pierwszej rozprawie przed NSA z ustawy o dostępie do informacji publicznej? To
    > było 22 lipca 2002 r. Ciekawe czy wiesz o co chodziło i KTO był skarżącym...
    > Wybacz, ale Twoje posty wskazują, że naprawdę nie masz pojecia o temacie...
    > Komentarz w Rzepie na żółtych stronach był 4 dni później, odrób lekcję,
    > zajrzyj też do ustawy.

    OK. Nie wiem o czym mówisz - podaj sygnaturę akt, a zacytuję i
    wynik, i szczątkowe dane stron ... ale nie wiem o czym mówię,
    więc możesz odpuścić.

    > Dziękuję... Ale wiesz naprawdę niewiele. Odróżniasz w ogóle magneto od zapłonu
    > bateryjnego albo elektronicznego?

    No właśnie, że nie dość, że nie rozróżniam, to nie wiem czym
    jest kur*a jedno i drugie, a Ty z nieznanych mi bliżej przyczyn
    nagle w dyskusji na p.s.p. przyssałeś się do jakiegoś wątku
    sugerującego, że nijako znam się jakkolwiek na motorach. Co Ty
    jarasz ???? NIE ZNAM SIĘ NA MOTORACH. NIE ROZRÓŻNIAM marek
    motorów, nie mam pojęcia (jeśli mi podasz model/markę) w jakich
    datach i z jakim wyposażeniem był produkowany dany model. Skup
    się ponownie: motory widuję na ulicach, na motorze siedziałem 2
    razy w życiu (słownie: dwa razy w życiu). za pierwszym razem
    była to jakaś emzetka w latach osiemdziesiątych, za drugim
    razem, siakiś ścigacz czy inna szlifierka (czy jak to się tam na
    to mówi) ... moje dłonie i moja owłosiona dupa z motocyklem
    bezpośrednio miała kontakt 2 razy w życiu. Nie wiem dlaczego
    przyczepiłeś się nagle tych motorów. Kompleksik jakiś czy jak ?

    > Przewijałeś kiedyś cewkę wysokiego napięcia?

    Nie, ale obesrane niemowlaki wielokroć - jeśli ma to jakieś
    znaczenie.

    > I Bogu dzięki.

    CO też przecież napisałem.

    > Egzekucją też się nie zajmuj, nie znasz się na tym.

    No i masz kur*a - a dziwnym trafem, że od 2000 roku z tego się
    utrzymuję ;).

    > Przykro mi, ale nie masz pojecia ani o jednym, ani o drugim.

    Niech Ci będzie - jam Ci nie godzien dyskutować z takim
    bystrzachą jak Ty.

    > To jak zrobisz szlif, remont silnika, wymienisz rozrząd i kamyczki w skrzyni
    > biegów, to pewnie będziemy mogli porozmawiać. O silnikach, no bo przecież nie
    > o egzekucji...

    j.w.

    > No patrz, ja bym napisał "Ty". Mam nadzieję, że już zrozumiałeś, jaka to
    > przepaść nas dzieli...

    Zrozumiałem - począł Cię głupek wraz z idiotką. Ja jestem
    dzieckiem ludzi powszechnie uznawanych za klasę robotniczą.

    6008