  • Data: 2007-08-24 14:54:08
    Temat: Re: Obszar zabudowany.
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    neelix pisze:

    > Jest wspomniany przeze mnie zapis. Skoro napisane jest, że "umieszcza się",
    > a się nie umieszcza to chcę wiedzieć jak to wygląda od strony prawnej. No i
    > po co ten martwy zapis?

    Znak D-42 może być odwołany wyłącznie poprzez znak D-43 zgodnie z
    kodeksem drogowym i rozporządzeniem o znakach i sygnałach drogowych.
    Przytoczony przez Ciebie zapis określa warunki usytuowania znaków,
    jednakże ich niespełnienie nie anuluje ważności znaku D-42.

    Tak więc w przedstawionym przez Ciebie przykładzie, mimo braku znaku
    D-42 za drugim znakiem E-17a, nadal znajdujesz się w obszarze
    zabudowanym do momentu minięcia znaku D-43.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio