  • Data: 2011-05-05 08:48:04
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    >Użytkownik Kris napisał:
    >może tak a może nie
    >Sprzedawca podaje swoje konto bankowe i można na nie wpłacac bezpośrednio.
    >Kto wybiera wygodę i płace z allegro to ponosi ryzyko pośrednika i
    >sprzedawca nie jest tu niczemu winny.

    Ale nikt tu nie próbuje winic sprzedawcy. No chyba że PayU przekazało kase
    na konto Pza sprzedawcy a ten nie wysyła towaru

    > Skoro [przekazali Twoja kasę sprzedawcy towaru to dlaczego niby mieliby
    > tobie coś zwracać. To by była bzdura. Kupiłbym coś od Ciebie, Ty
    > wysylasz mi towar, ja pisze do PayUI ze chce zwrot kasy. I oni wg Ciebie
    > powinni mi zwrócić?

    >Sprzedawca kasy nie dostał i na reklamacje w payu otrzymuje tą sama
    >odpowiedź "Pan nie jest stroną w sprawie bo to nie Pan przekazywał
    >pieniądze", przećwiczone osobiście.
    A jaki był status płatności w PzA. Może sprzedawca nie skonfigurował
    ustawień Pza- nie podał swojego nr konta bankowego i PayU nie może mu
    przelac kasy. A to ew. błąd sprzedawcy.

    Krzysiek