  • Data: 2011-05-05 08:36:33
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za to że nie dostajesz towaru winisz PayU? Przecież od PayU nic nie kupiłeś

    > Ale PayU zapewne przekazało kasę na konto sprzedawcy

    może tak a może nie
    Sprzedawca podaje swoje konto bankowe i można na nie wpłacac
    bezpośrednio. Kto wybiera wygodę i płace z allegro to ponosi ryzyko
    pośrednika i sprzedawca nie jest tu niczemu winny.

    > Skoro [przekazali Twoja kasę sprzedawcy towaru to dlaczego niby mieliby
    > tobie coś zwracać. To by była bzdura. Kupiłbym coś od Ciebie, Ty
    > wysylasz mi towar, ja pisze do PayUI ze chce zwrot kasy. I oni wg Ciebie
    > powinni mi zwrócić?

    Sprzedawca kasy nie dostał i na reklamacje w payu otrzymuje tą sama
    odpowiedź "Pan nie jest stroną w sprawie bo to nie Pan przekazywał
    pieniądze", przećwiczone osobiście.