  • Data: 2008-03-14 09:04:34
    Temat: Re: Notatka z interwencji policji
    Od: "Jerzy " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policjant miał rację. nie ma prawa dać Ci notatki.

    Myślałem, że jest analogicznie jak z innymi dokumentami, które się podpisuje.
    Dostaje się wtedy kopię, żeby wiedzieć nawet po kilku miesiącach, co się
    podpisało. Ciekawi mnie, dlaczego policjant nie ma prawa dać mi kopii. Tajność
    odpada, bo czytałem to przecież, zanim podpisałem. Więc jaki może być powód?
    Oszczędność papieru?

    > Nie ma zresztą obowiązku
    > wniesienia wniosku o ukaranie.

    To wiem. Tylko dlaczego zrobił z gęby cholewę i podczas interwencji obiecywał,
    że to zrobi. Gdybym wiedział wcześniej, że tego nie zrobi, to inaczej
    zabrałbym się za sprawę. Mam wrażenie, że policja chce zamieść sprawę pod
    dywan. Sprawca wykroczenia ma bowiem dobre układy we władzach miasta. W
    momencie interwencji policjant mógł o tym nie wiedzieć, dopiero później
    przełożeni mogli mu wytłumaczyć, żeby nic z tym nie robił.

    > Natomiast Ty możesz sam taki wniosek złożyć
    > i podać, ze materiały znajdują się w określonej jednostce Policji.
    > policjant powinien Ci podać numer liczby dziennika tych materiałow, na
    > który się powołujesz we wniosku o ukaranie.

    Tak trzeba będzie zrobić. Dziękuję bardzo za konkretne rady.
    Pozdrawiam
    Jura