  • Data: 2008-03-14 09:22:50
    Temat: Re: Notatka z interwencji policji
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy " <j...@g...pl> napisał w
    > Myślałem, że jest analogicznie jak z innymi dokumentami, które się
    > podpisuje.

    Ty podpisywałeś notatkę? Od kiedy notatki z interwencji podpisuje inna osoba
    niż policjant? Może to był jakiś protokół, np. przesłuchania? A pamiętasz
    treść?

    > Dostaje się wtedy kopię, żeby wiedzieć nawet po kilku miesiącach, co się
    > podpisało. Ciekawi mnie, dlaczego policjant nie ma prawa dać mi kopii.
    > Tajność
    > odpada, bo czytałem to przecież, zanim podpisałem. Więc jaki może być
    > powód?

    Jak się podpisuje to z reguły jest tak jak mówisz, ale postępowanie
    regulowane jest przez kodeks i tam jest wyraźnie napisane komu co się daje i
    tego nalezy się trzymac. Natomiast dokumenty sporządzone wyłącznie przez
    policjanta stają się częścią akt i wtedy do nich ma się dostęp jedynie w
    pewnych przypadkach będąc stroną tego postępowania. Stroną formalnie
    ustaloną w formalnie wszczętym postępowaniu.