  • Data: 2022-04-06 06:22:35
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wiesz, że to jakaś ogólnoświatowa norma?

    Przynajmniej europejską było. Jeszcze raz - ilość nadmiarowych zgonów
    jest dwa razy większa niż nawet jakby kreatywnie przypisywać wszystko
    jak leci kowidowi. Więc istniej czynnik powodujący te zgony i jest nawet
    silniejszy niż sam kowid. Nie da się tego zignorować. Nie da się też
    powiedzieć, że to niewykryte przypadki, bo to by znaczyło że ludzie
    umierają na bezobjawowy. Coś potężnie tu nie działa i należy sprawdzić
    co. Problem w tym, że możliwość sprawdzenia co, zależy od tych co tego
    nie chcą albo wręcz są za to odpowiedzialni.

    > Pod respiratorami, to tez nie musiał być "czysty" kowid.

    Ale znacznie bliżej prawdy.

    > Pewnie, że
    > ciężko podac, ale też nie można popadać w drugą skrajność.
    Dlatego prawda leży gdzies po środku, jednak oficjalne śmierci na kowid
    są z pewnością przeszacowane. Już pisałem - człowiek przyjeżdza na
    kardiologię, trafa na kowidowy i umiera. Przecież jest oczywiste, że w
    interesie wzyskich będzie wpisać mu kowid, a nie że zmarł na serce, bo
    nie dostał właściwej opieki - prawda?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.