  • Data: 2022-03-01 21:13:21
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2022 o 12:21, J.F pisze:
    > Byc moze, ale ... to polowanie poza lasem to kłusowanie, czy w
    > prywatnym sadzie dzik jest prywatny ?

    Nie wolno strzelać poprzez oświetlanie silnym światłem. Co do szkolnego
    sadu i ewentualnego zakazu polowania tam, to już inna sprawa. Trzeba by
    wiedzieć, gdzie to było dokładnie., Nie wolno w odległości mniejszej,
    niż chyba 150 metrów od budynków. Czy sad był bliżej, to inna sprawa. Do
    legalnego polowania myśliwy powinien mieć upoważnienie do realizacji
    indywidualnego polowania na dzika, ale tu akurat nie wiemy czy miał, czy
    nie i tak naprawdę niewiele to tu zmienia.

    --
    Robert Tomasik