  • Data: 2022-03-01 19:08:05
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2022 o 10:18, J.F pisze:

    > No wlasnie czy okolicznosci wskazuja ...

    No jeśli oddano strzał w kierunku człowieka.

    > Ale nie - chyba jednak byli przekonani, ze sie pomylili i to czlowiek.
    > Ale czy trafiony

    No właśnie - ej - kurwa tam był człowiek! A chuj - może spudłowałem.

    > A jak krzyczy "ratunku"?
    >
    > Po kazachsku ...

    Z tego co pamiętam była teoria, że z bratem pochlał to mordę po lesie
    drze. Więc też nie potrzebuje.

    No dobra - ale co z teoretycznym tłumaczeniem. "Wysoki sądzie, ja
    myślałem że milicjant to tego dzieciaka na śmierć zabił, więc jakiej
    pomocy miałbym udzielić?" Równie dobre jak, myślałem, że skoro krzyczy
    to wszystko w porządku.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.