  • Data: 2022-03-01 18:44:46
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2022 o 10:13, J.F pisze:

    > Poczekaj na apelacje :-)

    No poczekam.

    > A jak to bylo w twoim przypadku?
    > Sad logicznie uznal, ze mozna zwolnic z pracy :-)

    Nie - u mnie sąd pierwszej uznał... że nie jest władny żeby rozstrzygnąć
    czy ustawodawca ma prawo lecieć w chuja czy nie;)

    > IMO - podstawą jednak jest przeslanka, ze czlowiek zostal postrzelony.

    Podstawą jest czy człowiek potrzebuje pomocy. Wyszło że ten potrzebował,
    przesłanki żeby się domyślić były.

    > Przepisy chyba zna, kulochwyt jest.

    Taa "kulochwyt" po prostu w zbocze pagórka napierdalają.
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.